تقویت عضلات تصمیم گیری موفقیت(1)

خانه » مقالات » تقویت عضلات تصمیم گیری موفقیت(1)

سری اول تقویت عضلات تصمیم گیری برای موفقیت

برای موفق شدن باید دست به عمل زد و عمل گرا بود

بس است ایده پردازی، از جای خود بلند شوید، همین حالا یک هدف را برای خود مشخص کنید و همین حالا اولین قدم را برای رسیدن به آن بردارید این قدم ممکن است یک تلفن زدن باشد،یک پیامک زدن باشد،ممکن است گوش دادن یک موزیک آرام بخش باشد.

هرهدفی را که می خواهید به آن رسید را تصمیم بگیرید همین حالا یک قدم برای رسیدن به آن بردارید.اگر هنوز هدفی برای خودتان تعیین نکرده‌اید می‌توانید با استفاده از اصول هدف گذاری اسمارت این کار را برای خودتان انجام دهید.

 می توانید تصمیم بگیرید که همین حالا یک هدف کوتاه مدت برای خود تعیین کنید و حداکثر تا پایان امروز به آن برسید و حالا اولین قدم را بردارید می توانید برای افزایش روحیه‌تان جملات انگیزشی را هم مرور کنید.

شاید این قدم فروختن محصولتان باشد، خوب همین حالا با یک مشتری احتمالی تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات با او بگذارید یا حتی به او یک پیامک بزنید فقط باید هدفی را برای خود انتخاب کنید که تا پایان امروز برای آن کاری انجام دهید و چه بهتر که اگر می شود به آن هدف دست پیدا کنید.

مثلا تصمیم بگیرید که خودتان را به یک رستوران دعوت کنید یا برای تفریح خود کاری انجام دهید.فقط کافی است کاری انجام دهید.

راز این نوع هدف گذاری در این است که عضله تصمیم گیری و عمل گرایی شما تقویت می شود و به مرور اهداف بهتر و باکیفیت تری برای خود تعیین می کنید و عمل گرا تر می شوید.

از امروز برای یک هفته هر روز هدف هایی تعیین کنید که تاپایان روز به آن برسید

یادتان باشد تا وقتی به هدف خود نرسیده اید به رخت خواب نروید شما حق ندارید بخوابید تا وقتی که به هدف روزانه ی خود برسید

یک هفته هر روز این تمرین لذت بخش را انجام دهید تا عضلات تصمیم گیری شما رشد کنند و قوی شوند

شما چه امتیازی می دهید؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *