رانندگی در طوفان شن و درس هایی برای موفقیت در زندگی

خانه » مقالات » رانندگی در طوفان شن و درس هایی برای موفقیت در زندگی

طوفان شن و درس های برای موفقیت در زندگی

امروز عصر در حال رانندگی در خارج از شهر بودم  هوا هم به شدت طوفانی بود ناگهان متوجه شدم که ماشین جلوی من که یک کامیون ده چرخ بود سرعت خود را به طور وحشتناکی کم کرد من هم سریعا سرعت خود را کم کردم و ناگهان دیگر چیزی ندیدم

شاید فکر کنید تصادف کردم اما این طور نبود، به دلیل وزش باد شدید و روان شدن شن های اطراف جاده،حدود 50 متر هیچ چیزی نمی دیدم و با سرعت 80 کیلومتر در ساعت فقط به راه خود ادامه می دادم این وضعیت زمان زیادی طول نکشید،اما من را به شدت به فکر فرو برد.

به این فکر می کردم که :

در زندگی همه ی ما زمان هایی وجود دارد که نمی دانیم چه کار باید بکنیم، نمی دانیم چقدر دیگر باید تلاش کنیم ؟

نمی دانیم این روز های تاریک و تیره کی تمام می شوند؟

آیا به موفقیت نزدیک می شویم یا راه را اشتباه می رویم؟

نمی دانیم کی این مشکلات و سختی ها تمام می شود ؟

کم کم امید خود را از دست می دهیم و دست از تلاش بر می داریم و در قعر مشکلات می مانیم و تسلیم می شویم.

 

درس مهمی که من از این طوفان گرفتم این است که باید در طوفان های زندگی همواره رو به جلو حرکت کرد و همواره باید تلاش کرد و دست از تلاش بر نداشت و نا امید نشد. حتما به مقاله جملات انگیزشی سری بزنید

 فرض کنید اگر در وسط طوفان شن که هیچ دیدی  نسبت به جلو نداشتم،من کاملا ماشین را متوقف می کردم و از حرکت کردن خودداری می کردم به نظرتان چه می شد ؟

به نظر خودم بعد از چند لحظه یک ماشین از پشت با من برخورد می کرد و در وسط آن طوفان شن که خودش یک مشکل بود یک مشکل بزرگ دیگر هم به مشکلاتم اضافه می شد

درسی که میگیریم این است که باید همواره بدون نا امیدی و با تمام توان در سخت ترین شرایط زندگی رو به جلو حرکت کنیم و نا امید نشویم.

ممکن است روزهای زندگی مان تاریک شوند 

ممکن است طوفان های زندگی از راه برسند

ممکن است مشکلات بسیاری سر راهمان باشند

اما فراموش نکنیم که این ها همه طوفان های موقتی هستند و بعد از مدتی از بین می روند و تنها وظیفه ی ما متوقف نشدن و ادامه دادن به تلاش و استمرار برای رسیدن به اهدافمان است. برای مطالعه بیشتر در زمینه استمرار حتما مطلب معرفی کتاب اثر مرکب را مشاهده کنید.

پس یاد بگیرید در مشکلات و شرایط سخت و دشوار زندگی مقاوم باشید و هیچ گاه تسلیم نشوید تا آخر با تلاش و امید فراوان ادامه دهید.

 

شما چه امتیازی می دهید؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *