برای موفق شدن باید بچه پررو باشید!!

خانه » مقالات » برای موفق شدن باید بچه پررو باشید!!

آیا بچه پررو هستید؟

سلام دوستان، از عنوان برداشت بدی نکنید

برای موفق شدن باید بچه پررو باشید اما از نوع خوبش،حالا این نوع خوبش چطوره ؟

نوع خوب بچه پررو بودن این است که در راه رسیدن به اهدافتون باید در برابر مشکلات بسیار پررو باشید باید آمادگی این رو داشته باشید که هفت بار زمین بخورید و هشت بار از جای خودتون بلند شوید به معنی بهتر کلمه باید تمرین پررویی کنید.

و گرد و خاک رو از روی لباس هاتون بتکونید و بلندشید و دوباره ادامه بدین،آنقدر ادامه دهید تا به موفقیت دلخواه خودتان نزدیک شوید و آن را تصاحب کنید.

 

اغلب چقدر شکست می خورند؟

همه ی بزرگان جهان بار ها شکست خوردن و زمین خوردن اما آنقدر پررو بودند و در برابر مشکلات و شکست ها مقاومت کردن تا سرانجام به موفقیت رسیدند.

به عبارت بهتر اغلب افراد موفق جهان همان افرادی هستند که بیشترین شکست ها را خورده اند. اغلب شرکت های موفق شرکت هایی هستند که پروژه های شکست خورده ی زیادی هم دارند.

Leadership-Hard-Work-Dedication-Todd-Nielsen
پشت کار و تلاش برای موفقیت

افراد و شرکت های موفق آن هایی هستند که در مقایسه با سایرین بیشترین شکست ها را می خورند اما سریع بر می خیزند و گرد و خاک را از تن خودشان و سازمانشان می تکانند و مشغول ادامه دادن مسیر خود می شوند.

آن ها شکست را دوست ندارند اما از شکست هم نمی ترسند و با پررویی تمام به سمت اهداف خودشان قدم بر می دارند.

آن ها اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی دارند که آن ها را در راه رسیدن به اهدافشان یاری می کند. کارآفرین ها و افراد موفق اغلب آن هایی هستند که از بیان خواسته ی خودشان خجالت نمی کشند.

 

افراد فوق موفق مانند جیم ران ، جف بزوس و احد عظیم زاده وقتی زمین خوردن پیش خودشون نگفتن من برای این کار ساخته نشدم بهتره برم یه زندگی ساده و بدون دردسر برای خودم درست کنم و مثل بقیه مردم زندگی کنم، اون ها طرز فکر خاص خودشون رو داشتن و همین طرز فکر خاص اون ها باعث برخورد خاص اونها با مشکلات و سختی های روزگار شده.

حتما به بخش زندگی نامه افراد موفق سایت ما سر بزنید و زندگینامه افراد موفق را مطالعه کنید

 

قدرت نه شنیدن

برای موفق شدن باید تحمل و قدرت شنیدن کلمه ی “نه” رو داشته باشید ،از این کلمه نترسید، شما در راه رسیدن به موفقیت بارها و بارها شکست می خورید و بارها کلمه ی نه رو از دوست و آشنا و غریبه می شنوید

اما باید آنقدر پررو(از نوع خوب) باشید،انقدر عاشق هدفتون باشید تا به هدفتون برسید.

ترس از نه شنیدن یکی از ترس های بزرگ مشترک در همه ی انسان هاست، اما افرادی که به اهداف و آرزو های خودشان متعهد هستند در این مسیر از نه شنیدن باکی ندارند.

 

یادتان باشد که ما فقط یک بار فرصت زندگی کردن داریم و باید در راه رسیدن به اهدافمان مانند بچه ها پررو باشیم، بچه هایی که وقتی اسباب بازی می خواهند آنقدر به پدر و مادر خود می گویند و انواع راه حل ها را به کار می برند تا به اهداف خودشان می رسند.

در این قسمت بیان این نکته بسیار اهمیت دارد که ما در راه رسیدن به اهدافمان باید پشت کار و تلاش داشته باشیم و بچه پررو باشیم، اما باید در چهار چوب قوانین و اخلاق حرکت کنیم و در راه رسیدن به هدفمان کاملا اخلاقی رفتار کنیم و حق کسی را پایمال نکنیم.

راه رسیدن به هدف همیشه آسون نیست…

راه رسیدن به هدف آسون نیست،سختی های زیادی داره اما شما باید از اون سختی ها پررو تر باشید و انقدر تلاش کنید تا به موفقیت برسید

موفقیت در اثر استمرار و ادامه دادن به وجود میاد و این طور نیست که یک دفعه شما اراده کنید و موفق بشید، اگر این طور بود همه موفق بودن، به بیان بهتر وقتی به قسمت های سخت کار خودتان می رسید باید خودتان را تشویق کنید که تا این جای راه را آمده اید چرا؟

چون اگر راحت بود که همه انجامش می دادند و همه موفق شاد و ثروتمند و پرانرژی بودند، اما در دنیای واقعی این طور نیست.

باید آماده باشید برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید و ایمان خودتان را در پیمودن مسیر نشان دهید. 

پشت کار
پشت کار

موفقیت از چه زمانی شروع می شود؟ 

موفقیت از زمانی شروع می شه که اکثر افراد در مسیر کم میارن و می برند و تصمیم می گیرند دیگه ادامه ندن، تصمیم می گیرن تحقیقات خودشون رو ول کنند،تصمیم می گیرند از فردا دیگه اون کار رو انجام ندن،تصمیم می گیرن برن دنبال یه کار راحت تر و بدون ریسک،تصمیم می گیرند دیگه ورزش نکنند وقتی بعد از 3ماه ورزش کردن تغیری تو ظاهرشون احساس نمی کنند. دقیقا در این قسمت از مسیر موفقیت است که اثر مرکب خودش را نشان می دهد.

افراد موفق می دانند که دقیقا از همون جایی که مردم عادی کم میارن و کنار می کشن باید تلاششون و استقامتشون رو بیشتر کنن

و با قدرت و ایمان بیشتری به راهشون ادامه بدن، راه رسیدن به موفقیت دو سه تا پیچ اساسی داره که سر هر پیچ یه عده وا میدن و دست از رسیدن به هدف و رویاشون بر می دارند

اما شما که می خواهید به هدفتون برسید باید انقدر پررو باشید تا به سر این پیچ ها کم نیارید و ادامه بدین. 

گفتن ادامه دادن و کم نیاوردن کار آسونیه اما وقتی در عمل با اون ها مواجه می شیم،وقتی دیگه پولی ته جیبمون نمونده،وقتی چک هامون یکی یکی برگشت می خورن ، وقتی تمام پولی که روی ایده تون سرمایه گذار کرده بودین از بین می ره ،زیر تمام فشار های فکری باید از ایده تون دست نکشید و اون رو توی ذهنتون نگه دارید

شاید لازم باشه برای رسیدن به هدفتون مدتی کارمندی بکنید،مدتی شاگردی بکنید، پیش خودتون نگید که من الان 40 سالمه و زشته شاگردی کردن یا من الان با مدرک فوق لیسانس برم ویزیتور بشم؟

شرایط رو قبول کنید اما در ذهن خودتون ایمان داشته باشید این شرایط موقتی و گذاراست،این فقط یک مرحله از زندگی شماست،بدونید و آگاه باشید برای رسیدن به بزرگی و موفقیت باید روزهای سخت رو تحمل کنید

دست از غر غر کردن و نق زدن بردارید و برید تا روی شکست ها رو کم کنید

مسولیت تمام و کمال زندگی خودتون رو به عهده بگیرید

همین حالا همت کنید و برای رسیدن به هدفتون امروز یک کار مفید انجام بدین و بدونین در این راه بچه پرروهایی که روی شکست رو کم می کنند موفق می شوند

موفق و پیروز باشید

3.7/5 - (15 امتیاز)

5 دیدگاه

  1. یکی از نکات خیلی مهمی که در زندگی باعث میشه کنترل ذهن و کنترل زندگی را در دست بگیریم .مطالعه کردن درباره ی راه و روش حل مشکلات این جمله خیلی مهمه راه و روش حل مشکلات .انسان زمانی افسرده یا ناامید میشه که راه حل برای مشکلی که براش به وجود اومده نداره .زمانی که یک نوجوان 10 ساله به زمین میخوره و دستش زخمی میشه اون لحظه استرس داره و فقط به دنبال این میگرده که سریع منزل رو پیدا کنه که به پدر یا مادرش مراجعه کنه بگه که من دستم زخمی شده حالا یک جوان 25 ساله زمین میخوره ایا موقعیتی که برای نوجوان ده ساله ما اتفاق افتاد رخ میده ؟خیر . جوان 25 ساله به اولین پزشک عمومی مراجعه میکنه و دکتر با تجویزی که میکنه به روند بهبودی اون شخص کمک میکنه .
    مشکلی که خیلی از ماها در سن و سال بالا داریم. مشکل نوجوان 10 سالس .اگر کسی میخواد در زندگی روزمره همیشه موفق باشه مطالعه درباره ی راه حل مشکلات رو یاد بگیره .خیلی از کتاب ها هستن که به شما در روند بهبودی زندگی کمک میکنه .اگر حوصله کتاب خواندن ندارید .نرم افزار طاقچه با کتاب های صوتی بسیار خوبش شمارو در این راه کمک میکنه .
    نمونه هایی از کتاب های واجب رو توصیه میکنم .
    اثر مرکب )نویسنده دارن هاردی
    کتاب صوتی 7 عادت افراد موفق ) برایان تریسی
    کتاب صوتی نمیگذارم کسی اعصابم را خرد کند )البرت الیس و ارتور لانگ
    غذرخواهی بنده را پذیرا باشید بابت این حجم از کامنتی که نوشتم.پیروز و موفق باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *