کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز | آنتونی رابینز

خانه » مقالات » کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز | آنتونی رابینز

کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز اثر آنتونی رابینز است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌ها در زمینه بهبود فردی و موفقیت همین کتاب روز است که به مخاطب کمک می‌کند در ۲۰ روز سررشته زندگی و موفقیت در آن را به دست بگیرد.

پشت جلد کتابی که به فارسی ترجمه شده است نوشته شده:

اگر می‌خواهید در زندگی فردی موفق باشید به خاطر بسپارید که در معادله زندگی، آینده‌هیچ‌وقت با گذشته برابر نیست.

کتاب در زمینه موفقیت و بهبود فردی است و شامل توصیه‌ها و نکات و تمریناتی می‌شود که اگر آن‌ ها را جدی بگیرید و به آن‌ها عمل کنید در پایان می‌توانید تغییرات مثبت را در زندگی خودتان مشاهده کنید.

برخی تصور می‌کنند که چون نام این کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز است می‌توانند پس از ۲۰ روز موفق شوند،‌ اگر به دنبال موفقیت سریع هستید این کتاب مناسب شما نیست طبیعتا اگر دوره یا کتابی وجود داشت که می‌توانست زندگی شما را در ۲۰ روز متحول کند قیمت آن چند ده هزار دلار بود. این کتاب به شما روش بهتر زندگی کردن و هدف داشتن را نشان می‌دهد اما این به شما بستگی دارد که چه مقدار از مطالب و تمرینات این کتاب استفاده می‌کنید.

اگر از حجم زیاد کتاب می‌ترسید

این کتاب پرحجم است و اگر به این دلیل می‌خواهید که این کتاب را نخرید به شما توصیه می‌کنیم که این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می تواند زندگی شخصی شما را متحول کند و به شما انگیزه بدهد و اهدافتان را برایتان شفاف کند. از حجم بالای کتاب نترسید.
در واقع در هر روز کافی است که فقط تعداد صفحات محدودی از این کتاب را مطالعه کنید و این کتاب را در ۲۰ روز باید تمام کنید نه در یک روز با توجه به حجم کتاب در واقع قرار است که روزانه چیزی حدود ۴۰ صفحه مطالعه کنید.

حقایق جالبی از کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

در حقیقت این کتاب به صورت چاپی هرگز چاپ نشده است. این کتاب برگردان دوره صوتی PERSONAL POWER  است که در ایران به صورت کتاب چاپ شده است.

نکته جالب بعدی این است که دوره ۳۰ روزه است اما در ایران کتاب را به صورت ۲۰ روزه منتشر کرده‌اند. البته در کتاب به این نکته اشاره شده است که زمان‌های استراحتی که آنتونی رابینز در پایان هر هفته برای این دوره در نظر گرفته بود را حذف کرده‌اند و از محتوا کتاب چیزی کم نشده است.

مقدمه آنتونی رابینز نویسنده کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

آیا دستیابی به موفقیت واقعا ساده است؟
آیا می توان شش سال جوان تر و سرزنده‌تر شد؟
آیا ممکن است به معنای واقعی موفق بود؟
آیا می توانیم همه چیز را در زندگی تغییر دهیم، احساسات مان، جسم مان، روابط اجتماعی مان و موفقیت مالی تان؟
تصور می‌کنید غیر ممکن است کسی در کمتر از دوازده ماه میلیونر شود؟ شاید بگویید اگر تمام اینها تا این حد ساده است که می توان تنها با استفاده از قدرت درونی بدانها دست یافت پس چرا همه به چنین موفقیت هایی نمی رسند؟
سؤال خوبی است.

در زندگی کارهای زیادی هستند که بسیار ساده اند اما مردم به راحتی از کنار آنها می گذرند چون در روزمرگی‌های زندگی خود غرق شده اند، درست مثل کسی که در باز پرداخت یک بدهی سنگین در مانده است. اغلب مردم در یافتن نقشه ی زندگی خود ناکام اند، در حالی که تصور می کنند بهترین طراح زندگی هستند. روزها و سال ها از عمرشان می گذرد و آنها تازه در کهنسالی در می یابند که فقط بخش ناچیزی از زندگی را تصاحب کرده اند. البته نه به این سبب که آنها افراد کم هوشی هستند، بلکه فقط به این دلیل که عاشق آنچه می خواهند نیستند؛ بنابراین وارد عمل نمی شوند و قدرت تصمیم گیری را در خود پرورش نمی دهند. در واقع این افراد باید به ورزش روح بپردازند تا عضلات روحشان ورزیده و قوی گردد.

بسیاری از مردم قادر به تغییر رفتار های معمول خود نیستند. گمان نمی کنم شما بخواهید جزو این گروه باشید، زیرا در غیر این صورت هرگز این کتاب را نمی‌خریدید و وقت خود را صرف خواندن آن نمی کردید. با خواندن این کتاب خواهید آموخت که کنترل زندگی خود را کاملا در دست گیرید. یکی از اهداف این کتاب این است که هر کدام از شما بتوانید با دانشی که آموخته اید به دیگران نیز کمک کنید تا خود را به بهترین شکل تغییر دهند.
از این پس می‌توانید در بهبود زندگی بسیاری از افراد نقش داشته باشید: اعضای خانواده، دوستان، همکاران، کسانی که دوستشان دارید و… زمانی که توانستید کنترل زندگی خود را به کمک شکوفایی قدرت درونی تان در دست گیرید، مسلما بر آن خواهید شد که به دیگران نیز کمک کنید تا خود را تغییر دهند.

اگر می خواهید در زندگی فرد موفقی باشید به خاطر بسپارید که:
در معادله ی زندگی، آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست.»

اگر در گذشته شکست خورده اید هیچ گاه نباید تصور کنید در آینده نیز چنین خواهد شد. آنچه یک لحظه قبل، دیروز، طی شش ماه گذشته، شانزده سال پیش و یا پنجاه سال قبل روی داده است اصلا مهم نیست و بدان معنا نخواهند بود که حتما در آینده نیز همان اتفاقات پیش می‌آید.

مطالعه این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب رو به کسانی که دغدغه زندگی دارند و در زندگی سرگردان هستند پیشنهاد می‌کنیم. اگر کتاب را بخوانید و به تمرینات آن عمل کنید می‌توانید تغییرات مثبت را در زندگی خودتان مشاهده کنید. اگر قبلا کتاب‌هایی در زمینه موفقیت و بهبود فردی خوانده‌‌اید، خواندن این کتاب را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب

نام کتابکتاب موفقیت نامحدود در 20 روز
نویسندهآنتونی رابینز
مترجمفریبا جعفری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
تعداد صفحات۴۹۶
زبانفارسی
قطعرقعی
شابک9789645885364

اگر از این مطلب خوشتان آمده پیشنهاد می‌کنیم به این مقاله هم سر بزنید:

بهترین کتاب‌های روانشناسی و موفقیت دنیا

در پایان اگر کتاب را مطالعه کرده‌اید لطفا نظرتان در مورد این کتاب را بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *